زمان ایران دیابت لبنیات ایرانی بهداشت

زمان: ایران دیابت لبنیات ایرانی بهداشت رانندگی لوازم آرایش لوازم آرایشی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار علمی و آموزشی چتر آفتابی جهت نجات دیوار مرجانی

دیواره مرجانی استرالیا که طولانی‌ترین صخره زنده کره زمین هست، در معرض نابودی قرار گرفته و اکنون راهی عجیب جهت نجات آن پیشنهاد شده است هست. .

چتر آفتابی جهت نجات دیوار مرجانی

چتر آفتابی جهت نجات دیوار مرجانی

عبارات مهم : اقیانوس

دیواره مرجانی استرالیا که طولانی ترین صخره زنده کره زمین هست، در معرض نابودی قرار گرفته و اکنون راهی عجیب جهت نجات آن پیشنهاد شده است هست. .

به گزارش آنا ، دیواره مرجانی یکی از آخرین میراث طبیعی عظیم باقی مانده جهت زمین است که به علت گرم شدن آب اقیانوس و برهم خوردن تعادل آب اقیانوس در حال نابودی هست. این دیواره که به طول بیش از 2200 کیلومتر در ساحل استرالیا امتداد دارد، در حال فوت است و فوت آن می تواند فاجعه ای زیست محیطی جهت اقیانوس و آبزیانی باشد که در آن زندگی می کنند. تاکنون روش های مختلفی از جمله محدودیت ماهیگیری و تردد جهت جلوگیری از تخریب این دیواره به کار گرفته شده است است که کارآیی نداشته اند ولی اکنون پیشنهاد عجیب و تازه ای ارائه شده است است.

چتر آفتابی جهت نجات دیوار مرجانی

یک تیم پژوهشی دانشگاهی پیشنهاد داده اند که ابرهای نزدیک سطح دریا در این منطقه را با ذرات بسیار ریز نمک سنگین و به آب نزدیک کنند. این کار به منزله تشکیل یک مه مصنوعی و سفید روی سطح آب است که گرمای آفتاب را از آب دور می کند و روند گرم تر شدن این منطقه را کند می کند. هیچ برآوردی از تجهیزات و تعداد کشتی هایی که جهت ایجاد این چتر 2200 کیلومتری نیاز است انجام نشده است و هنوز هیچ امیدی جهت تأمین بودجه چنین طرح بی سابقه ای وجود ندارد.

مشابه چنین طرحی جهت نجات جنگل ها نیز ارائه شده است بود که در آن روی خشکی یک مه مصنوعی ایجاد شود تا درختان از گرمای بیش از حد در امان بمانند ولی این طرح نیز اجرایی نشد. در صورتی که پژوهشگران بتوانند راهی جهت اثبات عملی بودن و نتیجه بخش بودن این طرح بیابند، با اجرای آن شاید درمانی جهت بسیاری از مناطق زمین که در معرض نابودی به علت گرمایش هستند اختراع شود.

دیواره مرجانی استرالیا که طولانی‌ترین صخره زنده کره زمین هست، در معرض نابودی قرار گرفته و اکنون راهی عجیب جهت نجات آن پیشنهاد شده است هست. .

واژه های کلیدی: اقیانوس | پیشنهاد عجیب | اخبار علمی و آموزشی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار