زمان ایران دیابت لبنیات ایرانی بهداشت

زمان: ایران دیابت لبنیات ایرانی بهداشت رانندگی لوازم آرایش لوازم آرایشی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی عزت ایرانیان را در تبلیغات کوته نظرانه سیاسی زیر پرسش نبریم/ ما باید جهت مردم هزینه شویم ، ظریف

وزیر امورخارجه گفت: هنگامی که کشورهای منطقه اعلام می کنند به خاطر برجام نمی توانیم با کشور عزیزمان ایران مسابقه کنیم نبایددر تبلیغات کوته نظرانه سیاسی خود جهت ب

عزت ایرانیان را در تبلیغات کوته نظرانه سیاسی زیر پرسش نبریم/ ما باید جهت مردم هزینه شویم ، ظریف

ظریف: عزت ایرانیان را در تبلیغات کوته نظرانه سیاسی زیر پرسش نبریم/ما باید جهت مردم هزینه شویم

عبارات مهم : ایران

وزیر امورخارجه گفت: هنگامی که کشورهای منطقه اعلام می کنند به خاطر برجام نمی توانیم با کشور عزیزمان ایران مسابقه کنیم نبایددر تبلیغات کوته نظرانه سیاسی خود جهت بعضی منافع که چند روز زیاد دوام نخواهد داشت، عزت مردم را زیر پرسش ببریم.

به گزارش ایرنا، محمدجواد ظریف روز سه شنبه در همایش جامعه جراحان کشور عزیزمان ایران اظهارکرد: زمانی که دنیا در برابر بزرگی مردم سرتعظیم فرود آورده و با عزت مردم کشور عزیزمان ایران را خطاب قرار داده و مدیر جمهوری تازه آمریکا اعلام می کند که ما در توافق هسته ای با کشور عزیزمان ایران نتوانستیم به هیچ یک از خواسته های خودمان برسیم و کشورهای منطقه اعلام می کنند بخاطر برجام نمی توانیم با کشور عزیزمان ایران مسابقه کنیم، نیاییم در تبلیغات کوته نظرانه سیاسی خود جهت بعضی منافعی که چند روزی زیاد دوام نخواهد داشت عزت مردم را زیر پرسش ببریم.

عزت ایرانیان را در تبلیغات کوته نظرانه سیاسی زیر پرسش نبریم/ ما باید جهت مردم هزینه شویم ، ظریف

وی تصریح کرد: امروز به رغم همه بدعهدی ها، ایرادها و فشارها کشور عزیزمان ایران و ایرانی سربلند است و هم در حوزه دانش پیشرفت ادامه دارد و هم معیشت مردم به سمت بهبودی است.

وی ادامه داد: به طور حتم فشارهایی که در هشت سال بر معیشت مردم وارد شد در مدت یک سال و چهار ماه که از آخر تحریم ها می گذرد، قابل جبران نیست.

وزیر امورخارجه گفت: هنگامی که کشورهای منطقه اعلام می کنند به خاطر برجام نمی توانیم با کشور عزیزمان ایران مسابقه کنیم نبایددر تبلیغات کوته نظرانه سیاسی خود جهت ب

رئیس دستگاه دیپلماسی کشور عزیزمان ایران خاطرنشان کرد: این مردم بزرگ که سال ها فشار را تحمل کردند به طور حتم در طول این یک سال می توانند افق بهتری را ببینند به این شرط که امید مردم را تقویت کنیم و بتوانییم آنان را به آینده امیدوار کنیم.

ظریف تاکید کرد: عزت و امید مردم را نشکنید و حیثیت آنان را زیر پرسش نبرید.

**این مردم شایسته احترام و خدمت هستند

وزیر امور خارجه در ادامه سخنان خود از زحمات جامعه پزشکی کشور که به رغم همه فشارها، مشکل ها، ناملایمات و تحریم هایی که در هشت سال دولت قبل تحمل نموده و سلامت مردم را تامین کردند، تقدیر کرد.

عزت ایرانیان را در تبلیغات کوته نظرانه سیاسی زیر پرسش نبریم/ ما باید جهت مردم هزینه شویم ، ظریف

ظریف افزود: در جهانی زندگی می کنیم که این دنیا بااهمیت ترین وقت و چالش آن عوض کردن هست، امروز در شرایطی هستیم که نمی توانیم با الگوهای قدیمی و تفکرات رسوب شده است از دوران گذشته نسبت به حال و آینده خودمان و کشورمان تصمیم گیری کنیم.

وی ادامه داد: در این شرایط که ابزارها جهت حضور و اقتدار عوض کردن کرده و روابط کنشگری در جامعه بین المللی دچار تحول و عوض کردن اساسی شده است در چنین شرایطی عنصر پابرجا و دائمی جهت اقتدار هر کشوری قبل و بیش از هر چیز مردم آن کشور هستند.

وزیر امورخارجه گفت: هنگامی که کشورهای منطقه اعلام می کنند به خاطر برجام نمی توانیم با کشور عزیزمان ایران مسابقه کنیم نبایددر تبلیغات کوته نظرانه سیاسی خود جهت ب

وزیر امورخارجه همچنین گفت: مردم هستند که اقتدار دارند و پیشرفت تولید می کنند و پیشگام توسعه هستند و خواست خودشان جهت سربلندی و عزت و حضور و استقلال را بر دیگران تحمیل می کنند.

ظریف افزود: مردم هستند که با اتکا به آنها هر دولتی می توانند در دنیا با اقتدار و عقلانیت حضور پیدا کند.

عزت ایرانیان را در تبلیغات کوته نظرانه سیاسی زیر پرسش نبریم/ ما باید جهت مردم هزینه شویم ، ظریف

وی خاطرنشان کرد: این مردم شایسته احترام و خدمت هستند و به فرموده امام راحل ولی نعمتان ما هستند و کسانی هستند که باید در تمامی لحظات زندگی جهت یک فردی که مسوولیت پذیرفته همواره بااهمیت ترین نشانه و عامل تصمیم گیری باشند.

وزیر امور خارجه اظهارکرد: ما باید جهت مردم هزینه شویم نه این که معیشت، آسایش و سلامت آنها هزینه شعارهای ما شود.

**شعارهای مردم پسند نباید تنها در چند روز قبل از انتخابات مطرح شود

ظریف یادآور شد: مردم بااهمیت ترین قسمت سیاست ما در داخل و خارج از کشور هستند، حقوق و سربلندی مردم باید سرلوحه کار همه خدمتگذاران باشد نه تنها در وقت انتخابات به آنان توجه شود، شعارهای مردم پسند نباید تنها در چند روز و چند هفته پیش از انتخابات مطرح شود بلکه سیاست مردم محور و خدمت به مردم و برداشتن بار از روی دوش مردم باید به عنوان مهمترین عامل اقتدار کشور مدنظر قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: مردم محوری شعار نیست، سیاست هست، این سیاست هنگامی که به حوزه روابط خارجی می رسد به معنای این است که شما خودتان را فدای آینده مردم کنید نه مردم را فدای آینده سیاسی خودتان کنید.

وی ادامه داد: سیاست مردم محوری هنگامی که به حوزه سلامت می رسد این است که شما خادم این مردم باشید و تلاش کنید در حوزه سلامت مردم بیشترین بهره را ببرند و من از صمیم قلب اعتقاد دارم که این مبنای کار دولت تدبیر و امید و سیاست خارجی ما بوده است.

رئیس دستگاه دیپلماسی یادآور شد که در شرایطی مسئولیت را به دست گرفتیم که تحریم های ظالمانه فشار عجیبی به مردم وارد کرده بود، مذاکرات نتیجه ای جز زیاد کردن تحریم ها نداشت و بهانه ای در اختیار بدخواهان قرار گرفته بود که تحریم جدیدی را بر مردم تحمیل کنند.

ظریف خطاب به جراحان بیان کرد: در اتاق عمل ها دیدید که کوچک ترین ابزارهای حفظ حیات و سلامت مردم خارج از دسترس شما بود و نیاز داشتید با تلاش، تلاش و مجاهدت این کمترین ها را فراهم کنید.

وی ادامه داد: دیدیم که جهت خرید دارو نیازمند توسل به انواع روش های دور زدن تحریم ها بودیم، به خرید داروهای غیرمناسب و غیر بافایده نیازمند بودیم و در 700 قلم داروی مورد نیاز کشور کمبود داشتیم.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: در این شرایط کسی باید خطر می کرد، خطر کردن و پذیرش ریسک در دنیا کنونی یک ضرورت است ولی پذیرش ریسک همراه با محاسبه نه پذیرش ریسک بدون محاسبه.

ظریفگفت: در جهانی زندگی می کنیم که عوامل تاثیرگذار بر آینده مردم و کشورها همواره در حال عوض کردن است لذا یک کنشگر در صحنه بین المللی ناگزیر است که با محاسبه و با علم به این که نمی تواند براساس مدل های غربی و مدل های قبلی، آینده را ترسیم کند بتواند با حداکثر دلیری و شهامت آینده ای که عالی ترین شرایط را جهت مردم فراهم می کند، ترسیم کرده و با محاسبه گری نه جهت آینده خود بلکه جهت آینده منابع ملی کشور تلاش کند.

ظریف افزود: رفتن به صحنه مذاکره جهت اعلام مواضع یک کار است و رفتن به مذاکره جهت رسیدن به نتیجه کار دیگری است.

وی ادامه داد: جهت اعلام مواضع نیاز به شهامت ندارید چون از جیب مردم خرج می کنید و می توانید همواره ادعا کنید که ما مقاومت کردیم و نپذیرفتیم؛ آثار و عواقب نپذیرفتن ها و مذاکره بی فایده را مردم می دانستند.

وزیر امورخارجه یادآور شد: جهت رسیدن به نتیجه نیازمند شهامت هستیم جهت این که بتوانیم مقداری از فشار را از روی دوش مردم برداریم.

ظریف افزود: چون می دانستند انقلاب و کشوری که متکی به مردم خودش است و امنیت خود را از بیرون نمی گیرد و از درون دریافت می کند و جهت پیشرفت علمی نیازمند کامل به بیرون نیست و نمی توانند با تحریم و جنگ با آن مقابله کنند وارد مذاکره شدند البته این ها به این معنا نیست که جنگ یا تحریم خوب باشد.

وزیر امورخارجه با بیان اینکه توان و قدرت ما به خاطر اتکای ما به مردم است گفت: بدخواهان مردم و کشور با جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران به عنوان یک مانع جهت رسیدن به اهداف خود مخالفند، جهت اینکه بتوانند با کشوری با این قدرت و توان داخلی و این میزان از منابع طبیعی و تفکر استقلال خواهانه مقابله کنند نیاز داشتند زنجیرهایی را بر قدرت این مردم و دست و پای اقتصاد و علم و فناوری و پیشرفت و توسعه کشور ببندند و این زنجیرها زنجیر ‘ کشور عزیزمان ایران هراسی و امنیتی کردن’ در سطح بین المللی بود.

ظریف افزود: بزرگترین مظهر و نشانه امنیتی شدن یک کشور تصویب قطعنامه های فصل هفتمی شورای امنیت شرکت ملل متحد است.مبنای این قطعنامه ها این است که به دنیا اعلام کنند این مجموعه که قربانی تروریسم و سلاح های کشتار جمعی و تجاوز است ترساندن صلح و امنیت بین المللی است.

وی ادامه داد: چون ما جهت امنیت و مشروعیت خود نیاز به بیرون نداشتیم که بتوانند با مقداری اخم کردن و روی برگرداندن به اهداف خود برسند درخواست کردند مبنای این قدرت را با مطرح کردن کشور عزیزمان ایران به عنوان ترساندن علیه صلح و امنیت بین المللی زیر پرسش ببرند.

وزیر امورخارجه گفت: آنچه بر این مردم تحمیل شده است بود بیش از تحریم اقتصادی و فشارهایی که بخاطر نبودن دارو و امکانات و شرایط مالی و معیشتی مناسب تحمیل شد یک تصویر نامناسب و غیرعادلانه و ظالمانه و دروغ از این مردم بود که در دنیا نشان دادند که این تصویر با پیشینه و فرهنگ و واکنش‌ها تاریخی و خلق و خوی ایرانی سازگاری نداشت.

ظریف افزود: شرایطی درست کرده بودند که همکاری با کشور عزیزمان ایران فراتر از مقررات باشد.

وزیر امورخارجه گفت: این حرکت را با بزرگواری رهبر معظم انقلاب شروع کردیم زمانی که از نرمش قهرمانی سخن گفتند و رییس جمهوری این دلیری و شهامت را داشتند که آبرو و حیثیت خود را جهت اینکه بتوانیم از این مرحله عبور کنیم و این دروغ را بشکنیم هزینه کنند.

ظریف افزود: امروز خدارا شاکریم که به رغم همه بد عهدی ها و ایرادها و فشارها هم کشور عزیزمان ایران و ایرانی سربلند است و هم در حوزه دانش پیشرفت ادامه دارد و هم معیشت مردم به سمت بهبودی است.

وزیر امورخارجه با بیان اینکه مردم کشور عزیزمان ایران شایسته تکریم هستند، گفت: نقش مردم را بپذیریم و حضور آنان را مراسم خوش حالی بگیریم و بخواهیم این مردم یکبار دیگر با حضور هوشیارانه و موثر و تعیین کننده خود آینده کشور را آنگونه که در خور این ملت است بسازند.

ظریف افزود: اطمینان دارم به لطف خدا و با هوشیاری مردم مجددا همین مردم با حضور پرشور پرشعور خود در هفته آینده ، آینده کشور عزیزمان ایران را جهت همه ما خواهند سازند.

واژه های کلیدی: ایران | سیاست | سیاسی | ایرانی | تحریم ها | ایرانیان | وزیر امورخارجه | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار