زمان ایران دیابت لبنیات ایرانی بهداشت

زمان: ایران دیابت لبنیات ایرانی بهداشت رانندگی لوازم آرایش لوازم آرایشی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی هر کیلو میوه را چند بخریم؟

بر اساس حداقل و حداکثر قیمت عمده‌فروشی میوه و تره‌بار در میدان مرکزی تهران، قیمت این محصولات در سطح خرده‌فروشی‌ها با احتساب حداکثر سود ۳۵ درصدی جهت میوه‌ها مشخص

هر کیلو میوه را چند بخریم؟

هر کیلو میوه را چند بخریم؟

عبارات مهم : بازار

بر اساس حداقل و حداکثر قیمت عمده فروشی میوه و تره بار در میدان مرکزی تهران، قیمت این محصولات در سطح خرده فروشی ها با احتساب حداکثر سود ۳۵ درصدی جهت میوه ها مشخص شده است هست. به گفته مدیر اتحادیه بارفروشان، اگر گرانفروشی در بعضی میوه فروشی ها صورت می گیرد، ارتباطی به بارفروشان ندارند و آنها نمی توانند حتی یک ریال هم میوه هایشان را گران تر به میوه فروشان بفروشند.

به گزارش ایسنا، بازار میوه و تره بار در آستانه شب عید داغ و داغ تر می شود و خرید و فروش در این بازار بیشتر. ولی در این میان قیمت منطقی خرده فروشی هر کیلوگرم میوه بر اساس قانون باید ۳۵ درصد زیاد از قیمت عمده فروشی آن در بازار باشد که بر اساس آخرین کشف قیمت صورت گرفته، در بازار هر کیلوگرم نارنگی بندری درجه یک ۸۰۰۰ تومانی باید حداکثر ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان در خرده فروشی ها عرضه شود.

همچنین هر کیلوگرم توت فرنگی گلخانه ای درجه یک ۱۰ هزار تومانی باید ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار مصرف فروخته شود و حداکثر قیمت هر کیلوگرم انار ۷۰۰۰ تومانی درجه یک نهایتا ۹۴۵۰ تومان است.

هر کیلو میوه را چند بخریم؟

البته در این میان میوه های دیگری هم به عنوان ارزان ترین محصولات در این بازار وجود دارد که قیمت ارزش از ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان تعیین شده است هست. به عنوان مثال حداکثر قیمت کشف شده است هندوانه، نارنج، خیار رسمی و پرتقال رسمی شمال کیلویی ۱۵۰۰ تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار است که با احتساب سود منطقی ۳۵ درصدی نهایتا باید کیلویی ۲۰۲۵ تومان به دست مصرف کنندگان برسد. همچنین هر کیلوگرم انگور شاهرودی، سیب لبنانی زرد، لیمو شیرین و نارنگی تخم پاکستانی، حداکثر قیمت ۳۵۰۰ تومانی در عمده فروشی ها دارند که باید نهایتا کیلویی ۴۷۲۵ تومان در بازار خرده فروشی عرضه شوند.

حسن صابری هرندی – مدیر اتحادیه بار فروشان- راجع به اوضاع بازار میوه و تره بار و عرضه و تقاضا در آن به ایسنا این گونه توضیح داد که هم اکنون به علت وفور محصول و اوج بودن سطح عرضه قیمت انواع میوه در سطوح پایینی واقع شده است است و غیر از محصولاتی مانند انار، خرمالو، نارنگی و … که فصل برداشت و عرضه آنها به آخر رسیده هست، مابقی میوه ها آنقدر قیمت ارزش پایین آمده که کفاف هزینه ها و مخارج تولیدکنندگان را نمی دهد و صدای آنها درآمده است.

بر اساس حداقل و حداکثر قیمت عمده‌فروشی میوه و تره‌بار در میدان مرکزی تهران، قیمت این محصولات در سطح خرده‌فروشی‌ها با احتساب حداکثر سود ۳۵ درصدی جهت میوه‌ها مشخص

وی افزود: بر اساس کشف قیمتی که در میدان مرکزی میوه و تره بار هر هفته صورت می گیرد، قیمت انواع میوه در بازار نباید بالاتر از ۳۵ درصد سود منطقی در نظر گرفته شده است است نسبت به قیمت های عمده فروشی باشد و اینکه بعضا گفته می شود بارفروشان میوه ها را گران تر به فروشندگان، می دهند درست نیست و صحت ندارد، آیا که آنها حتی نمی توانند یک ریال بالاتر از سودی که برایشان تعیین شده، عرضه کنند.

رئیس اتحادیه بار فروشان تاکید کرد: گرچه تاکنون تخلفی در این زمینه گزارش نشده هست، ولی اگر بارفروشی در این زمینه مرتکب تخلف شده است و گرانفروشی کند، به سرعت با او برخورد می کنیم.

با توجه به اوضاع کنونی بازار میوه و تره بار هر کیلوگرم میوه بر اساس قیمت های عمده فروشی کشف شده است باید به نرخی مشخص عرضه شود که در جدول زیر حداکثر قیمت عمده فروشی یک میوه در نظر گرفته شده است و بنابراین مصرف کنندگان هر کیلوگرم میوه را در میوه فروشی ها نباید گران تر از حداکثر قیمت خرده فروشی درج شده است خریداری کنند.

هر کیلو میوه را چند بخریم؟

جدول قیمت انواع میوه و تره بار در عمده فروشی و حداکثر قیمت در خرده فروشی ها بدهید شرح است:

واژه های کلیدی: بازار | خرده فروشی | عمده فروشی | اخبار اقتصادی و بازرگانی

هر کیلو میوه را چند بخریم؟

هر کیلو میوه را چند بخریم؟


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار