زمان ایران دیابت لبنیات ایرانی بهداشت

زمان: ایران دیابت لبنیات ایرانی بهداشت رانندگی لوازم آرایش لوازم آرایشی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی جزئیات عرضه گوشت و مرغ جهت هیات‌های عزاداری محرم اعلام شد

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کرد که در سه نقطه شرق، غرب و مرکز پایتخت گوشت قرمز و گوشت مرغ مورد نیاز مردم و هیات‌های مذ

جزئیات عرضه گوشت و مرغ جهت هیات‌های عزاداری محرم اعلام شد

جزئیات عرضه گوشت و مرغ جهت هیات های عزاداری محرم اعلام شد

عبارات مهم : ایران

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کرد که در سه نقطه شرق، غرب و مرکز پایتخت گوشت قرمز و گوشت مرغ مورد نیاز مردم و هیات های مذهبی در ماه محرم به قیمت تنظیم بازاری توزیع می شود و در صورت لزوم جهت کنترل قیمت ها از ذخایر این شرکت استفاده می شود.

یوسف جلوخانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سه نقطه عرضه عمده گوشت قرمز منجمد و گرم و گوشت مرغ به صورت تنظیم بازاری در سطح شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از جمله تهرانپارس در شرق، مجتمع هشت شهریور در غرب و بزرگراه قدیم کرج و شهرآرا در مرکز پایتخت آینده نگری شده است که جهت هیات های مذهبی، تکایا و دسته های خاص ماه محرم این محصولات پروتئینی را به قیمت تنظیم بازاری عرضه می کنند و هیات های مذهبی می توانند با دریافت معرفی نامه از شرکت تبلیغات اسلامی به میزان سهمیه ای که جهت آنها مشخص می شود نیازمندی خود را از این طریق اعلام کنند.

جزئیات عرضه گوشت و مرغ جهت هیات‌های عزاداری محرم اعلام شد

وی افزود: قیمت عرضه گوشت مرغ منجمد در ماه محرم جهت هیات های مذهبی، تکایا و دسته ها در صورت نیاز بازار به صورت تنظیم بازاری جهت مردم کیلویی ۵۷۰۰ تومان هست. همچنین هر کیلوگرم گوشت قرمز گرم آسیای میانه ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت گرم استرالیایی کیلویی ۳۳ هزار تومان به صورت لاشه کامل و نیم شقه است که البته در بسته بندی شده است با برچسب به قیمت ۴۳ هزار تومان عرضه می شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: گوشت منجمد نیز در سردخانه ۲۳ هزار تومان جهت ران و ۲۲ هزار تومان جهت سردست است که قیمت آن جهت تحویل در مراکز عرضه حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان اضافه می شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کرد که در سه نقطه شرق، غرب و مرکز پایتخت گوشت قرمز و گوشت مرغ مورد نیاز مردم و هیات‌های مذ

جلوخانی اعلام کرد: اوضاع بازار گوشت مرغ با توجه به میزان جوجه ریزی های صورت گرفته در استان و کشور مناسب است و قیمت به حد تعادل رسیده هست؛ به گونه ای که میانگین قیمت استان جهت گوشت مرغ به کیلویی ۷۵۰۰ رسیده است.

وی تصریح کرد: دلواپس کم کردن قیمت گوشت مرغ در مهرماه هستیم که در این صورت از تولیدکنندگان، تشکل های مرغداری، زنجیره های تولید و … این محصول را به قیمت تنظیم بازاری کیلویی ۶۴۰۰ تومان به صورت شیرین پک شده است و کیلویی ۶۸۰۰ تومان خط دو را خریداری می کنیم و در صورت نیاز بازار نیز آمادگی عرضه گوشت مرغ در همه مراکز عرضه را داریم. ولی هیچ نگرانی جهت ماه محرم با توجه به اوضاع تولید و تامین محصولات پروتئینی وجود ندارد.

واژه های کلیدی: ایران | تنظیم | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار