زمان ایران دیابت لبنیات ایرانی بهداشت

زمان: ایران دیابت لبنیات ایرانی بهداشت رانندگی لوازم آرایش لوازم آرایشی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی می خواهم گزینش کنم

شما به عنوان یک بانو چه گزینش های سازنده ای داشته اید و نتیجه ی گزینش ها چه بوده است؟ با پرسشها زندگی چگونه برخورد کرده اید؟ آیا بعد از هر شکست، جهت رسیدن به پ

می خواهم گزینش کنم

می خواهم گزینش کنم

عبارات مهم : بازار

داستان گزینش خود را با سرای ابریشم در میان بگذارید و حمایت شوید

می خواهم گزینش کنم

شما به عنوان یک بانو چه گزینش های سازنده ای داشته اید و نتیجه ی گزینش ها چه بوده است؟ با پرسشها زندگی چگونه برخورد کرده اید؟ آیا بعد از هر شکست، جهت رسیدن به پیروزی نیرومند تر از قبل عمل کرده اید؟ تجربه ی گزینش های خودتان را در کمپین (می خواهم گزینش کنم) سرای ابریشم با دیگران در میان بگذارید.

می خواهم گزینش کنم

فاز چهارم از کمپین (می خواهم گزینش کنم) با شعار (انتخاب ها حمایت می شوند) به وسیله سرای ابریشم در جهت توسعه ی مسئولیت های اجتماعی برگزار می شود. در کمپین قبلی (می خواهم گزینش می کنم) ۴ بانوی منتخب و موثر راجع به ی گزینش های خود و تلاش جهت رسیدن به اهدافشان صحبت کردند. درفاز جدید، سرای ابریشم در جست و هوا بانوانی است که گزینش های مشابه ای جهت عوض کردن و رشد داشته اند، ولی کسی داستان گزینش های آنها را نشنیده هست. نشانه از این کمپین دعوت جهت به اشتراک گذاری تجربه های بانوان هست؛ به این ترتیب بازار فرش سرای ابریشم با القای حس الهام بخشی در جامعه، قدم ارزشمندی در جهت اهمیت دادن به مسئولیت های اجتماعی برداشته هست. مخاطب این کمپین تمام بانوانی هستند که مشکلاتی در زندگی داشته اند را پشت سر گذاشته و گزینش کردند که با تمام توان به زندگی ادامه دهند.

#انتخاب_تو_چیست؟
این کمپین فراخوانی جهت تمام زن های جامعه هست. همه ی بانوانی که با گزینش هایشان مسیر زندگی خود و اطرافیانشان را عوض کردن داده اند با حضور در بازار فرش سرای ابریشم می توانند داستان کوتاه الهام بخش از گزینش های خود را بنویسند و به اشتراک بگذارند.

در فاز نهایی داستان های شما داوری خواهد شد و تا آخر اسفند ماه امسال درصدی از فروش بازار فرش سرای ابریشم جهت حمایت از زن هایی که با گزینش های خود به موفقیت رسیده اند اهدا خواهد شد و همچنین یک میلیارد ریال هدیه نوروزی، بازار فرش سرای ابریشم درنظر گرفته است.

برای شرکت در این کمپین تنها تا آخر اسفند ماه وقت دارید. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات زیاد می توانند به سایت بازار فرش سرای ابریشم به آدرس www.sarayeabrisham.com و یا پیج اینستاگرام آن به آدرس instagram.com/sarayeabrisham سر بزنند و یا جهت شرکت در کمپین به بازار فرش سرای ابریشم واقع در بازار، خیابان مصطفی خمینی، نرسیده به چهار راه سیروس مراجعه کنند.

شما به عنوان یک بانو چه گزینش های سازنده ای داشته اید و نتیجه ی گزینش ها چه بوده است؟ با پرسشها زندگی چگونه برخورد کرده اید؟ آیا بعد از هر شکست، جهت رسیدن به پ

واژه های کلیدی: بازار | زندگی | ابریشم | داستان | داستان کوتاه | اخبار اجتماعی

می خواهم گزینش کنم

می خواهم گزینش کنم


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار